Fatofotofan'ı Tanıyalım

Yazar: 13:36:00

Merhabalar, 

Fatofotofun isimli blogger arkadaşımızın çalışmalarını çok beğendiğim için kendisinden bir tanıtım yaızısı rica ettim o da beni kırmadı blogumdaki takipçilerim için bir tanıtım yazısı hazırladı. Fatofotofun'ı hadi gelin hep beraber tanıyalım.

2015'de son kez kpss ye girmiştim ve yine atanamadığımı görünce yolumu resimden yana çizdim.Çizimlerimi geliştirip nasıl insanlara sunarım derken fatofotofan fikri çıktı ortaya.İlk başta sosyal medya kanallarında paylaşıma başladım.Sonra 2009 senesinde açtığım bloğumu değerlendirmek için 2015'te dönüş yaptım.Çalışmalarım çizimle kalmayıp, çizimlerimi Denizli Binbir Baskı evi yardımıyla çeşitlendirdim.Ne gibi mi?Kişiye özel veya firmaya özel çizimli kupa,ajanda,defter,takvim,telefon kılıfı,ayraç vb. olarak insanlara sevgiyle hizmete sundum.İnsanlara özel olduğunu hissettirerek bazı şeyleri maddiyattan önemli olduğunu hatırlattım.Emek verdiğim eserlerim tanımadığım nice kişilere ,gitmediğim nice şehirlere ulaştı.Ardından basının gözünden kaçmadı;Ekonomist ,Hürriyet Trendy ile Blue Jean gibi Dergilere kendimi farkettirdim.Girişimciliğimi İşkur da kısa süreliğine eğitim gördüm.Kadınların Sesi olan Hikayesi Girişim grubuna gönüllü olarak destek veriyorum.
Neden Fatofotofan dersek ;Hayatınızda klasikleşmiş hediyelerden,tanıtımlardan,davetiyelerden vs sıkıldıysanız biraz estetik olup göze hitap eden maneviyatı ile kalbi okşayan unutulmaz bir çalışma istiyorsanız Fatofotofan doğru adrestir.Sınırsız hayal gücü ile tasarımları hizmetinizde.


Sosyal Medya Ağlarım:


Teşekkürler.











Fatofotofun'a içten yaızısı için çok teşekkür ediyorum. Başarılarının devamını diliyorum.


Sevgiler...

Bu Yazıları da Okuyabilirsiniz

9 yorum

  1. Çokkkkkk teşekkür ediyorum �� Meltemcim çok incesi güzel gönlüne sağlık. Seni tanıdığım için çok mutluyum. Bende güzel yazını heyecanla bekliyorum. ��

    YanıtlaSil
  2. nu güzel paylaşım için ikinize de teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Harıkasın canımmm.Basarıların dewamını dılıyorum

    YanıtlaSil
  4. Senin gibi güzel yüreği tanıdığım için Çok mutluyum Rabbım her şeyi güzel gönlüne göre versin inşallah başarıların daim olsun :) Neşeli Süs Evim Seninde Emeğine sağlık Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Fato candır...Bunu tüm kalbimle söylüyorum.Çünkü o kadr samimi ve alçakgönüllüki bu bile onu sevmeniz için fazlasıyla yetiyor.Çizimlerine söylücek lafım bile yok.Sadece çok kıskanıyorum ben niye cizemiyorum diye 😃 güzel bir yazydi.Sizede tesekkr ederim 😃

    YanıtlaSil
  6. fatofotofan benim canımmmm canımmm

    YanıtlaSil
  7. Iyki varsınız çok mutlu oldum güzel yorumlarınızı görünce�� Sağolsun Meltemcim sayesinde biraz daha tanınma fırsatı bulmuş oldum.

    YanıtlaSil
  8. Çizimlerini çok beğendiğim bir arkadaşımız. Allah yolunu açık etsin, başarılarının devamını nasip etsin. Ben de reklam amaçlı bir yazı hazırlamayı düşünüyorum ;)

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ederim :) İyki varsınız.

    YanıtlaSil