Gülşen'in Fil Konseptli Hastane Odası

Yazar: 04:17:00 ,

Gülşen ve Ozan Çolakoğlu çifti Ocak ayında bebeklerini kucaklarına aldı. Minik prensin ismi Azur Benan  oldu . Benan ismini Gülşen koydu, Benan; parmakla gösterilen örnek kişi anlamına geliyor. Azur ismini ise Ozan bey koydu. Azur ise; Gök mavisi anlamına geliyor.
Gülşen'in hastane odası ise tamamen Demet Akalın tarafından tasarlanmış.. Hastane odası için "Fil Konsepti" tercih edilmiş Sarı ve gri renklerinin birbiri ile uyumu hastane odasını eğlenceli ve neşeli bir görünüme kavuşturmuş. Masa üstünde yer alan çatılı raflar, gümüş sunum servisleri, yıldızlar, Fil Konsepti ile bütünleşmiş. Masa üstünde yer alan isim küpleri ise masaya canlılık katmış. Hastaneye ziyarete gelen kişiler unutulmamış ve çikolatalar cam bir kutu içinde ikram edilmiş.








Sade ve hoş olan bu hastane odası konseptini ben çok beğendim. Hastanede sizi ziyarete gelenleri mutlu edecek güzel bir sunum ile onları karşılamak isterseniz bu Konsepti sizler de düşünebilirsiniz. Bu konsept ayrıca Baby shower ve Doğum günü partileri için de gayet uygun ve hoş bir konsept olabilir.

Gülşen ve Özal Çolakoğlun'u tebrik ediyorum ve minik prensleri ile yaşayacakları güzel bir hayat diliyorum.

Sevgiler...


Bu Yazıları da Okuyabilirsiniz

5 yorum

  1. ortadaki o koca fil kafası olmasaymış aslında gayet güzelmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺️ teşekkürler İrem hanımcım düşüncenizi paylaştığınız için . Fil kafası biraz daha sevimli olabilirdi :)

      Sil
  2. fil kafasını ben de çok beğenmedim :)

    YanıtlaSil
  3. ben bayıldım çok güzel olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ben sevdim filleri çok severim 😊

    YanıtlaSil