Partini Paylaş (4)

Yazar: 03:24:00

Merhabalar,
Bugün ki paylaşımımda sizden gelen parti fotoğraflarına yer vereceğim. Bugün paylaşacağım parti temalarının her ikisini de zevkle hazırladım. İki güzel annenin güzel tercihleri ve emekleri ile çokta güzel parti detayları ortaya çıktı. Parti fotoğraflarını paylaşan iki tatlı annemize öncelikle çoook teşekkür ediyorum

Maşa ile Koca Ayı Parti Konsepti
Eylül Nisa 1 Yaşında

İlk temamız son dönemin en popüler çizgi film olan Maşa ile Koca Ayı teması oldu. Pembe- Beyaz çizgili temayı tercih eden Tuğba Hanım konsepti çok hoş şekilde oluşturmuş.

 Parti masasının kenarları Eylül Nisa'nın 1 yaşına kadar olan aylık fotoğrafları ile süslendi. Doğum günü masasında yer alan Mor renkli 1 sayısı, Maşa ile Koca Ayı konseptine uygun tasarım pasta ve misafirlere sunulan ikramlıklar çok lezzetli ve harika görünüyor.


Partide pano şeklinde kullanılan chalkboardu Tuğba hanım'ın isteği doğrultusunda hazırlayarak, mail yoluyla gönderdim. Tuğba hanım istediği boyutta chalkboardun baskısını alarak partiyi renklendirdi.

Eylül Nisa'nın konsepte uygun elbisesi ve bandanasına bayıldım. Tam bir küçük Maşa olmuş minik prenses :)


Parti setinde tercih edilen parti süsleri ise şu şekilde; Flama, Chalkboard, peçete etiketi, su şişesi etiketi, tabak ve cupake etiketleri, kitap ayracı.

Minik Prensese yakışan Maşa konseptini ben çok beğendim.Tuğba hanım'ın ellerine sağlık, katkılarından dolay tekrar çok teşekkür ediyorum. Minik Maşamız Eylül Nisan'ın 1. yaş gününü kutluyorum. Güzel ailesiyle geçireceği harika bir ömür diliyorum.

Maşa Temalı parti setine ulaşmak için tıklayınız.
Chalkboard tasarımlarıma ulaşmak için tıklayınız.



Hello Kitty Temalı Parti Konsepti
Büşra Nihan 1 Yaşında

2. partimizde ise her daim popüler olan Hello Kitty teması tercih edildi. Parti hazırlık aşamasında benim fikrimi her daim soran ve değerlendiren Elif hanım partide tüm hünerlerini sergileyerek doğum günü partisini çok güzel renklendirdi. 






 Doğum günü pastası ve kurabiyeler Elif hanım tarafından hazırlandı. Parti sunum kovalarında konsepte uygun 1 sayısı ve Hello Kitty kurabiyeleri yerini aldı. Cupcake standının en üstüne Hello Kitty figürü yerleştirilerek konsept ile uyumlu olması sağlandı. Su şişelerinin kapakları pembe tüller ile süslendi. Doğum günü pastasının yer aldığı köpüğün kenarları ise su şişesi etiketleri ile süslenerek konsepte uygun hale getirildi.




 

Parti setinde tercih edilen parti süsleri ise şu şekilde; Flama, afiş, peçete etiketi, su şişesi etiketi,  cupake etiketleri, dilek kartı.

Minik Prensese yakışan Hello Kitty konseptini ben çok beğendim.Elif hanım'ın ellerine sağlık, katkılarından dolay tekrar çok teşekkür ediyorum. Minik prensesimiz Büşra Nihan'ın 1. yaş gününü kutluyorum. Güzel ailesiyle geçireceği harika bir ömür diliyorum.

Yukarıda yer alan Hello Kitty temalı parti setimi blogumda henüz yayınlamadım. En yakın zamanda yayınlayacağım. 

Farklı Hello Kitty temalı parti setine ulaşmak için tıklayınız.

Sizler de parti fotoğraflarınızı blogumda yayınlayarak yavrunuza güzel bir anı bırakmak isterseniz, neselisusevim@gmail.com mail veya facebook aracılığı ile parti fotoğraflarınızı gönderebilirsiniz

Sevgiler...

Bu Yazıları da Okuyabilirsiniz

3 yorum

  1. maşa temalı olanı çok sevdim..

    YanıtlaSil
  2. Meltem, canım. Ne güzellikler böyle. Emeklerine sağlık. Özellikle yazmalıyım ki, kızım uygun zamanında onu halledecek ve üçümüz, yani kızım, torunum ve ben onun altında poz vereceğiz, sonra bloğumda yayın yapacağım. Tekrar teşekkürler, emeğine sağlık kızım.
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablacım çok teşekkürler beğendiğinize memnun oldum. Fotoğrafınızı sabırsızlıkla bekliyor olacağım 😍

      Sil