Evinizde Yapabileceğiniz Aynalar

Yazar: 14:46:00

Dekoratif aynalar evin atmosferini değiştiren hoş tasarımlardır. Evinize aydınlık ve ferah bir görünüm sağlar. Aynı zamanda da evinizin enerjisini yükselten unsurlardır. Salonda çok kullanılmaması tavsiye edilir çünkü Işıklar yandığında oluşan gölgeler kişiyi rahatsız edebilir. Bu yüzden aynaları evinizin hangi köşesinde kullanacağınıza çok iyi karar vermeniz gerekmektedir.

Evinizde kendinize özel ayna tasarımı yapmak isterseniz bugün paylaşacağım ayna fikirlerinden ilham alarak hafta sonuna güzel bir DIY projesi ile başlayabilirsiniz.

Yapılışı için tıklayınız.

Yapılışı için tıklayınız.

 Kaynak: Pinterest


Yapılışı için tıklayınız.



Yapılışı için tıklayınız.


Yapılışı için tıklayınız.

Siz en çok hangi tasarım aynayı beğendiniz?

Sevgiler...

Bu Yazıları da Okuyabilirsiniz

23 yorum

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım beğendiğine sevindim ☺️

      Sil
  2. Harika tasarımlar. Zaten fazlasıyla ayna tutkunuyum. Müsait bir zamanda denemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa süper bir paylaşım olmuş senin için o zaman. Çok sevindim beğenmene ☺️

      Sil
  3. gazoz kapalıklı olana bayıldım ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten orijinal bir tasarım değil mi?

      Sil
  4. Güzel bir yazı olmuş :)
    etkinlikten geldim takıpteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz çok memnun oldum ben de en yakın sürede sizi ziyarete geleceğim. Sevgiler ❤️

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Evet ya çiçeklileri ben de çok sevdim 😍

      Sil
  6. Dekoratif aynalara bayılıyorum 😍 Hepsi de çok güzel 😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AA ne güzel o zaman. Beğenmene çok memnun oldum 😘

      Sil
  7. Hamısı bir-birindən gözəldir. Mən mavili və işıqlı olanı çoox bəyəndim.Paylaşım üçün çoox təşəkkürlər.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ummancım beğenmene çok sevindim . Ben de özellikle ışıklı'yı çok sevdim.

      Sil
  8. Gazoz kapaklarından yapılan ve ilk fotoğraftaki aynayı çok beğendim :)) Çok güzel olmuş emeğinize sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tercihlerin benim de çok hoşuma gitti. Ben de teşekkür ederim güzel yorumun için ❤️

      Sil
  9. Ne güzel tasarımlar.Gazoz kapaklı ve çiçekli olanı beğendim.İlerleyen zamanlarda yapılışını da denemek isterim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim . Umarım güzel sonuçlar elde edersin . Sevgiler ❤️

      Sil
  10. yumurta kartonundan yapılan çiçekler ne kadar hoş olmuş, aynaların hepsi de birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hiç aklıma gelmezdi yumurta kolisinden böyle bir tasarım olabileceği. Çok teşekkürler Esra hanım düşüncenizi paylaştığınız için ❤️

      Sil
  11. hepsi birbibrinden güzel am aben tembel bir kadınım :D

    YanıtlaSil
  12. Çok güzeller özellikle çiçeklilere bayıldım :))

    YanıtlaSil
  13. Işıklı olanın aynanın yapilisi zor göründü gözüme ama çok farkli bir havası var. Evimde olmasını isterdim:)

    YanıtlaSil