Pembe Fil Temalı Ücretsiz Parti Seti

Yazar: 18:25:00 , , , , , , ,

Merhabalar, bir takipçimin ricası üzerine fil temalı sevimli bir parti seti ile bugün sizlerle olacağım. Hastane odası  ve 6. ay kına süslemesinde, baby shower, diş buğdayı ve doğum günü partinizde kullanabileceğiniz çok cici olan bu tema ile şirin bir konsept oluşturabilirsiniz.

Ücretsiz yükleyebileceğiniz bu parti setini satmak kesinlikle YASAKTIR!  Kişisel kullanım amaçlı paylaşıyorum.


Doğum günü hazırlık listesi için tıklayınız. Parti setinde kullanacağınız süslerin ebatları ve kağıtları ile ilgili detaylar için tıklayınız.  Doğum gününüze özel rakam tasarlamayı düşünüyorsanız, bu videolu anlatım ile kolayca rakam panousu yapabilirsiniz. Videolu anlatım için lütfen tıklayınız.

Pembe Fil Temalı ücretsiz parti setine ait ulaşmak için Tıklayınız. Ojinal Fotoğrafları bu siteden yüklemeniz gerekmektedir.
Teşekkürler Fazendoanossafesta  :)

Parti Setini Ücretsiz Kullanabilmek için, lütfen aşağıdaki aşamaları takip ediniz.

1. Aşamar:  Yukarıdaki linke tıkladıktan sonra  fotoğrafın üzerini tıklayıp fotoğrafı büyütüp kaydedin.
2. Aşama :Üzerine yazı yazmak için Picsart ve Photoshop gibi fotoğraf programı kullanabilirsiniz.
3.Aşama: Değişiklik yapmış olduğunuz fotoğrafı Farklı Kaydedin.
4. Aşama: Excelde dilerseniz 1 sayfayı tamamlayacak şekilde düzenleme yapabilirsiniz. Ya da direkt çıktısını alabilirsiniz.


Pembe Fil Temalı Cupcake, Tabak, Bardak Etiketi


Pembe Fil Temalı Flama



Pembe Fil Temalı Peçete Etiketi


Pembe Fil Temalı Su Şişesi Etiketi


Pembe Fil Temalı Oval Etiket


Pembe Fil Temalı Davetiyei Dilek Ve Anı Kartı, Poster


Pembe Fil Temalı İkramlık Kutu



Pembe Fil Temalı Hediyelik Çanta



Blogumda yer alan parti setleri ile partinizi neşelendirdiyseniz, parti fikirleriniz ile diğer annelere ilham vermek ve yavrunuza hoş bir anı bırakmak isterseniz neselisusevim@gmail.com adresine parti fotoğraflarınızı gönderebilirsiniz. 


Sevgiler...






Bu Yazıları da Okuyabilirsiniz

10 yorum

  1. Şaşalı ve şirin çıkarmalar. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller, çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  3. Bunlara bayıldımmm çok soft ve şeker olmuşlar <3

    YanıtlaSil
  4. Zaten fillerin uğurlu olduğunu düşünüyorum. Bayıldım. Yaaa sen ne güzel şeyler paylaşıyorsun çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler arkadaşlar güzel yorumlarınız için. Ben de fillerin uğur getirdiğini düşünüyorum . Çok sağol ayrıca güzel düşünceni ayrıca paylaştığın için 😘

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. http://neselisusevim.blogspot.com.tr/2017/02/6-ay-bebek-knas-temal-ucretsiz-parti.html?m=1 Adresinde sorunuzu cevapladım Gamze hanım 😘

      Sil