Karton Kutudan Ev Model Fikirleri

Yazar: 02:07:00 , , , ,

Karton kutular; çocukları ile birlikte eğlenceli vakit geçirmek isteyen ebeveynlerin imdadına yetişiyor. Bir süre sonra oyuncak oynamaktan sıkılan çocuklar,  ebeveynlerin desteği ile karton kutular ile ortaya çıkan yaratıcı fikirlerle harika vakit geçirebiliyor . 

Sizler de, basit bir karton kutudan hoş tasarımlar çıkararak çocuklarınızla bu zamanı aktiviteye dönüştürebilirsiniz . Sonrasında ise ortaya çıkardığınız hoş tasarımlar ile oynayabilirsiniz.

Ve bugün paylaşacağım ilham  verici fikirler işinizi oldukça kolaylaştıracak.  Ne yapabilirim? düşüncesi ile vakit kaybetmeden tasarım yapmaya başlayacaksınız. Tek yapmanız gereken yavrunuz ile birlikte karar verip, harika vakit geçirmek.

Bugü; yavrularınız için karton kutudan oluşturulan ev model fikirleri ile sizlerleyim. 

 

 




 

 

Not: Minik oyuncaklar, renkli kumaşlar ve desenli kağıtlar ile karton kutudan oluşturduğunuz evlerinizi renklendirebilirsiniz.

Şimdiden iyi eğlenceler ☺️

Bu Yazıları da Okuyabilirsiniz

18 yorum

  1. Ben kendime bile yaparım bunlardan 😂

    YanıtlaSil
  2. Küçükken böyle evim vardı çok tatlılar😊

    YanıtlaSil
  3. Çok yaratıcı ve çok eğlenceli şeyler bunlar. Bayıldım. emeğine sağlık canım. :)

    YanıtlaSil
  4. Biz küçükken de olsaydı, ya da kızlarım küçükken yapatdık. Oynarlardı, kendilerince. Çok güzel bir paylaşım olmuş. 💕💕💕

    YanıtlaSil
  5. Aa ne kadar güzellerrr sagol canm fikir oldu banada :)

    YanıtlaSil
  6. hepsi çok güzel, insanlar ne kadar yaratıcı harika şeyler çıkarmışlar ortaya sevgiler ^^

    YanıtlaSil
  7. Cok severim bu tarz oyuncakları 😍

    YanıtlaSil
  8. Ayyy bayıldım ne kadar güzeller. Hepsini yapmak istedim😍

    YanıtlaSil
  9. Harikalar. Çocukların eline tablet verip onları hayal güçlerinden yoksun bırakmak yerine böyle güzel aktivitelere yönlendirmek en doğrusu.

    YanıtlaSil
  10. Harika çok hoş :)
    takipteyim
    birsenle.com

    YanıtlaSil
  11. Çok güze hepside, çok şanslı ya çocuklar :)

    YanıtlaSil
  12. 2 ve 7 numara tam benim 2 numaram Derin'likmiş...Ben niye düşünemedim ki...

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bir fikir bu. Daha önce örneklerine rastlamam var rağmen hiç deneme fırsatım olmadı ...

    YanıtlaSil
  14. yaa harikaymış :) küçükken bende yapardım çok güzel olurdu bakkaldan koli isterdim içini döşerdim ahh çocukluk güzel günlerdi

    YanıtlaSil
  15. Ne kadar yaratıcı ve güzel fikirler :) Bayıldım <3

    YanıtlaSil
  16. o kadar sevimli olmuşlar ki <3

    YanıtlaSil